הטור של מל לשבת: מה יקרה עם אירוינג ולברון? כל האופציות / ג'ון וול בויזרדס לעולם

***********************************************

הרגע:

John Wall agrees to four-year extension for 170 m with Wizards, source says

אחרי זה אופציה לעוד שנה (עד אז? בוודאי עוד 50 M פלוס תוספת 15% "בונוס חתימה")

********************************************

*האם הקאבס יתנו לקיירי ללכת?

*אולי עדיף לתת ללברון ללכת?

*כל האפשרויות, כל התובנות, כל הברירות, וכל האופציות!

ה-ESPN היה הראשון שדיווח (first reported by ESPN) על בקשתו של קיירי אירוינג מהנהלת הקאבס שתנסה להעביר אותו בטרייד לקבוצה אחרת "כי הוא רוצה להיות הבוס בעצמו". אבל סוכנו של קיירי אירוינג, ג'ף ווקסלר, הודה בפני CLEVELAND.COM שהסיבה האמיתית היא שקיירי אירוינג לא רוצה לשחק עם לברון ג'יימס – שלדעתו מקפיא את משחקו-הוא – וזאת למעשה הסיבה העיקרית, ולברון ג'יימס (וכן הקאבס) מודעים לזה כבר כמה שבועות.

אירוינג ביקש פגישה עם בעל הקבוצה דן גילברט כבר לפני כמה שבועות אבל רק לפני 10 ימים גילברט התפנה לפוגשו. לפי ג'ף ווקסלר רוב שחקני הקאבס מודעים לרצונו של אירוינג לעזוב, "ולא להיות יותר תחת כנפיו של לברון ג'יימס". תגובת השחקנים? תדהמה, שוק, ועצב של אי-אמון שדבר כזה יכול היה לקרות.

כמובן שקליבלנד לא חייבת לשחררו, אבל כמובן גם שהיו רק מקרים בודדים של שחקנים שהביעו רצון כנה לעזוב קבוצה בגלל סיבות אישיות כנות ואמיתיות כשהשחקן גלוי לב ואומר את הדבר המפריע לו לשחק בקבוצתו, ושהקבוצה תסרב לבקשתו. לא תמיד מיד, אבל תמיד בסופו של דבר. אף בעל קבוצה ואף מאמן לא רוצה שחקן שבגילוי לב טוען מה מפריע לו לשחק בקבוצה, והם 'יכריחו' אותו לשחק. כריס וובר "הכריח" את דון נלסון לשחררו מהווריורס לבולטס… שקיל או'ניל רצה לעזוב את המג'יק ללייקרס, ונכנעו לרצונו… כרמלו אנטוני הודיע לדנבר שהוא רוצה טרייד או ש… והם שיחררו אותו. לו אלסינדור (אולי הוא כבר היה קרים עבדול ג'אבר) הכריח את מילווקי לשחררו ללייקרס. אני לא זוכר מקרים בהם קבוצה 'אילצה' שחקן להישאר איתה למרות רצונו.

לפי WREW ששודר לפני שעות ספורות היה זה דווקא לברון ג'יימס שהגיב לקיירי אירוינג שהוא "לא מאשים (אותו), ושהייתי עושה כנראה אותו דבר".

הנהלת הקאבס נמצאת עכשיו בדיונים על כל מיני אפשרויות ("SCENARIOS") בקשר לקיירי, לפי CLEVELAND.COM.

"Two sources told cleveland.com Irving did not want to play with James, who has been the focal point of rumors about a possible departure from the Cavs as a free agent next summer.

"Kyrie informed the Cavs he no longer wanted to play alongside LeBron," said a source with knowledge of the meeting between Irving, Gilbert, and Cavs' leadership. "He wants to be the focal point, a franchise guy.

***לברון הודיע לגילברט דרך סוכנו "לטפל בעניין קרי בצורה שתהיה 'הטובה ביותר לקבוצה' מבלי להתחשב בלברון ג'יימס"

העונה האחרונה של קיירי היתה הטובה ביותר שלו בקאבס כשהוא קלע 25.2 נק' למשחק ב47.3% מהפארקט (כולל שלשות).

הקאבס חייבת לאירוינג 18.9 מיליון לעונה הבאה. כרמלו אנטוני? ישתכר 26.2 מיליון ועוד 15% "TRADE KICKER" אילו נעשה טרייד איתו. ז"א שלפחות צ'נינג פריי (7.8 מיליון) יהיה חייב להיות חלק מהעיסקה. כמובן שאם קיירי היה נשאר בקאבס, הוא יכול היה לדרוש SUPER MAX של 200+ מיליון עוד שנתיים.

כמובן שבקשתו של אירוינג (המסתובב עתה באסיה כנציג 'נייקי') מאיר אור חדש על ההתלחשויות שדריק רוז נמצא בשיחות עם הקאבס.

כמה מסקנות בקשר לקאבס:

1. כפי שכתבתי אתמול, לדעתי לברון ג'יימס הגיע למסקנה שהעונה הבאה 'מבוזבזת' וכל מה שיש לו לעשות זה לחכות עד שיהיה שחקן חופשי בסיום העונה.
*
2. אילו קליבלנד פעלה מיד עם בקשת אירוינג לעזוב במקום 'לשבת' עליה, היה להם סיכוי סביר לעשות טרייד שלו עבור ג'ימי באטלר או פול ג'ורג' עם תוספת כמה מיליונים פה או שם. עכשיו? מאוחר לטרייד רציני כי עם הניקס הקאבס תבקש את פרוזינגיס, עם סן אנטוניו הקאבס תבקש את קאווי לינארד, עם מיאמי הקאבס תבקש את גוראן דראג'יק. עם בוסטון הקאבס תבקש את אייזיה תומאס. עם מינסוטה הקאבס תבקש את וויגינס. מאומה לא יעבוד. הקאבס תיאלץ לקחת מה שיתנו לה, או לסרב לבקשתו של אירוינג, ואז יש לה שחקן שמשחק איתה כשלבו במקום אחר. לקאבס אין ברירה אלא לנסות לקבל הכי הרבה שהיא יכולה עבורו, וזה תמיד יהיה לרעתה כי כל הקבוצות יודעות את הבעייה שהתעוררה לקאבס.
*
3. דן גילברט כנראה מבין בעצמו שהעונה הבאה עלינו לטובה אבודה, ולכן הוא לא ממהר להביא GM חדש או להזיז את ישבנו בקשר לאירוינג.
  כי העונה הבאה אבודה אם יישאר או יעזוב.
*
4. לי נראה שגילברט מוכן לתת ללברון לעזוב בעונה הבאה מבלי להילחם עליו, ואילו לברון היה רוצה לעבור כבר עתה, אני מאמין שגילברט לא היה מסרב, אלא אם כן הוא אדם יותר טיפש מאשר אני חושב (אם כי אני לא מאמין שביליונר יכול להיות טיפש. אבל הוא יכול גם יכול בענייני כדורסל).
*
 
5. עתה מסתברת בעיני אפשרות נוספת: שלברון יעזוב וקיירי אירוינג יישאר!
*
6.. אף קבוצה לא תרצה את לברון אלא אם כן יש לה מקום תחת תיקרת השכר והוספתו תתן לקבוצה צ'אנס אמיתי לנצח את הווריורס.
*
7.. הקבוצה היחידה שיכולה לעשות זאת היא הקליפרס. אני מאמין שאם הקאבס תסכים לשחרר את  לברון, הקליפרס תסכים להחתים את לברון, ואולי הוא יסכים אפילו לחוזה של כמה שנים. הוא גם יהיה באל איי, וגם ישחק בקבוצה בעלת סיכויים לנצח את הווריורס איתו.
*
 
8. לי נראה שגילברט יסכים לשחרר את קיירי אירוינג  עבור כל מה שיציעו לי. הוא יבחר בהצעה הטובה ביותר, אפילו אם היא מביישת… הוא 30 מיליון (פלוס) מעל ה-CUP וזה עולה לו הון תועפות במס מותרות. אם קיירי אירוינג רוצה לעזוב, וללברון זה לא משנה, אני מאמין שיש סיכוי גדול שגילברט יתן לו ללכת כמעט עבור כל תמורה כי העונה ממילא אבודה…
*
9. אם הקאבס נותנת לקיירי ללכת, יהיו קופצים ללא סוף עליו. כמובן שהקליפרס יכולים לשלם את משכורתו ללא כל בעייה. השאלה היא אם הקמצנית סן אנטוניו תסכים להביאו, צעד שיתן לה סיכוי גדול נגד הווריורס כבר העונה. יש לספארס 10 מיליון תחת הסף, ואיתו הם יעברו את הסף רק ב-6 מיליון, ולפי התחייבותם לעונות 2018-19, ו-2019-20 הם יכולים לרוכשו לתקופה ארוכה מאד. דנבר וטורונטו הן אפשרויות אחרות. אבל כמובן שסן אנטוניו יכולה לתת עבורו שחקן די שולי ואז קיירי לא יגרום לה לעבור את הסף.
*
10. אי אפשר בלי להזכיר את הלייקרס כי כולם מאמינים שפול ג'ורג' עובר אליה בסוף העונה. אני רוצה שתבינו דבר אחד: אף אחד לא רוצה יותר לשחק בלייקרס מאחר שהיא הלייקרס. הימים הללו עברו, חלפו מהעולם.  בריאיון ארוך היום עם ספורטס אילוסטרייטד ("HOW OKC GOT ITS MAN") הוא נשאל ע"י לי ג'נקינס, פנים אל פנים, אם הוא מתכונן לעבור ללייקרס בעונה הבאה. הוא ענה: "אף שחקן ברמה הגבוהה ביותר בליגה לא ירצה להצטרף יותר לקבוצה שאין לה סיכוי ללכת עד הסוף, עד האליפות. אני מאמין שב-OKC יש לנו סיכוי לנצח כל קבוצה אם כל החלקים ייפלו במקומם ונשחק נכון. אם העיר והקהל נוחים ומתאימים – וקווין דוראנט אמר לי שהוא לא מאמין שישנה עיר טובה יותר לשחק בה מ-OKC – אין כל סיבה שלא ארצה להמשיך. אם OKC לא תתאים, וקבוצה כמו הלייקרס תתעניין בי, אבדוק כמובן כל דבר, כולל סיכויי הקבוצה ללכת עד הסוף". עבורי זה מוציא את הלייקרס מכל דיון לפחות ב-4-5 השנים הבאות. (אז אם פול ג'ורג' אומר זאת, על אחת כמה וכמה לברון יאמר זאת!).
*
הטבלה מעודכנת ל-21/7/2017
Salary
Rk Team 2017-18 2018-19 2019-20 2020-21 2021-22 2022-23
1 Portland Trail Blazers $138,185,990 $127,156,546 $125,283,626 $71,966,492
2 Cleveland Cavaliers $127,998,668 $128,784,951 $81,144,580
3 Washington Wizards $123,011,038 $125,131,442 $69,793,646 $57,241,014
4 Charlotte Hornets $117,263,796 $116,377,251 $73,690,297 $47,891,851
5 Detroit Pistons $110,477,753 $103,579,884 $76,018,582 $34,025,601
6 Milwaukee Bucks $109,988,698 $79,488,332 $66,578,903 $33,941,917 $1,865,547
7 Oklahoma City Thunder $108,832,899 $108,393,118 $31,176,197 $27,528,090
8 Minnesota Timberwolves $108,133,758 $89,883,980 $58,188,080 $22,069,486
9 Memphis Grizzlies $104,216,882 $96,305,464 $87,831,480 $34,504,132
10 Houston Rockets $101,738,796 $68,988,628 $68,025,858
11 Golden State Warriors $98,950,430 $104,882,602 $61,075,945 $43,006,362 $45,780,966
12 Los Angeles Lakers $98,277,385 $50,881,422 $52,141,065 $18,057,119
13 New York Knicks $96,877,591 $98,810,545 $64,346,180 $25,151,578
14 Boston Celtics $95,553,628 $91,168,839 $88,997,244 $49,802,227 $92,857 $92,857
15 Miami Heat $88,821,221 $99,121,196 $69,010,368 $5,115,492
16 New Orleans Pelicans $87,248,829 $64,612,737 $60,494,255 $28,751,775
17 Indiana Pacers $86,689,695 $79,892,609 $29,588,235 $27,572,225 $2,245,400
18 Utah Jazz $85,466,067 $58,928,288 $29,856,547 $34,512,842
19 Orlando Magic $84,726,622 $74,636,311 $47,056,440 $24,362,566
20 San Antonio Spurs $84,599,348 $66,365,865 $25,599,567 $3,516,284
21 Sacramento Kings $84,183,785 $74,550,836 $45,597,961 $17,105,787
22 Philadelphia 76ers $83,972,126 $41,193,027 $25,903,960 $15,954,484
23 Dallas Mavericks $81,298,591 $67,981,734 $39,825,527 $5,686,677
24 Brooklyn Nets $80,906,514 $70,447,646 $33,433,460
25 Atlanta Hawks $77,998,567 $56,928,689 $56,042,190 $19,637,302
26 Phoenix Suns $74,688,823 $74,437,719 $35,973,240 $8,930,242
27 Chicago Bulls $74,563,224 $48,192,972 $23,859,211 $14,260,528
28 Toronto Raptors $61,811,824 $53,261,230 $53,746,477 $31,612,190
29 Los Angeles Clippers $61,593,497 $53,185,099 $2,500,725
30 Denver Nuggets $56,733,272 $49,114,139 $16,519,779

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
165 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מתן
מתן
22 ביולי 2017 4:40

מה הקטע האומלל הזה לדחוף את הלייקרס לטור שברור מאוד לא קשור אליהם אולי תעשה טובה ללייקרס לעצמך ול קוראי האתגר ותעזוב אותם אני מבין שכואב לך שהם חוזרים סופסוף אבל די!!!!!!

מנחם לס
22 ביולי 2017 5:26
Reply to  מתן

יא חתיכת דביל. הכנסתי אותם רק בגלל שכולם טוענים שפול ג'ורג' עובר אליהם בשנה הבאה והוא אמר היום לספורטס אילוסטרייטד – "NOT SO FAST"

אור
אור
22 ביולי 2017 13:14
Reply to  מנחם לס

אתה מאמין לפול ג'ורג'? זה לא שהוא יגיד "כן בסוף העונה אני עוזב ללייקרס"

פומה
פומה
22 ביולי 2017 14:11
Reply to  מנחם לס

כל המוציא דבר קחלה מפיו ….
הטור נחמד אגב,חא קשור לכלום …ומעיד שאתה מתקשה לראות את נתמונה הכוללת.
כשמעירים לך אז התגובה קללות….
אחלה שליטה עצמית ….מרחם על אלו שקוראים ומגיבים לך.

מנחם לס
22 ביולי 2017 17:16
Reply to  פומה

אתה אחד הדבילים הגדולים ביותר שעושה בדיוק מה שעושים אלה שאתה מרחם עליהם. היית עושה לי טובה גדולה אילו עפת מכאן קיבינימאט ולא תחזור יותר. יש וואללה, יש דבאזר. עוף מכאן יא חתיכת פוץ.

מתן
מתן
22 ביולי 2017 5:42

היי היי לא צריך להשתמש במילים כאלה laker hater

מנחם לס
22 ביולי 2017 5:57
Reply to  מתן

ולם טוענים שאני אוהד לייקרס סמוי

נדב
נדב
22 ביולי 2017 7:12
Reply to  מנחם לס

אה זה הולך כמו ברווז…

נדב
נדב
22 ביולי 2017 7:12
Reply to  נדב

אם … זה הולך כמו ברווז

אסף 2.0
אסף 2.0
22 ביולי 2017 6:08

כידוע, המנטור של קיירי ארווינג הוא קובי בראיינט.
כבר ציינו את זה עכשיו – קובי בראיינט עשה מהלך דומה לפני כמה שנים, עם "בקשת טרייד" מהלייקרס, כדי לנענע את המערכת. דבר שלא קרה כמובן, ואחריו קובי המשיך לעוד 3 פיינאלס.
לא מן הנמנע שזו המטרה של KI. להבהיר מעכשיו, למי תהיה שייכת הקבוצה אחרי שלברון עוזב. מתוך רצון לחזק אותה דרך עזיבה לא שלו – אלא טרייד על לברון ג'יימס.

בכל מקרה, קיירי לספרז (כמו שהדיווח של woj אומר), הוא חלום רטוב, וסיכוי טוב להדיח את גולדן סטייט כבר העונה. ואז גמר קיירי נגד לברון… אולי זו המזימה של שניהם…
עד כמה שאני בעד מהלך כזה – אני מטיל ספק בכל מה ש-woj מדווח על קליבלנד ולברון ג'יימס בפרט, הוא נוטר שנאה לאיש והדיווחים שלו מוטים בקשר אליו ולסביבתו. תכלס גם אין תמורה ראויה שהספרז יכולים לתת עבור סופרסטאר כמו ארווינג, שהקאבס יסכימו לקבל. אבל רק לפנטז… תענוג.

פומה
פומה
22 ביולי 2017 14:13
Reply to  אסף 2.0

קיירי לא מתאים לשיטה בסן אנטוניו .
לא מאמין שיסתגל אליה .

IDO
IDO
22 ביולי 2017 6:09

2 נקודות:

1.האם מה שאתה טוען שהעונה סגורה וג"ס לוקחת עוד תואר מבלי ששוחק משחק אחד?
2. איך לעזאזל פורטלנד משלמים 138 מיליון? זה פאקינג 4 משגורות מקסימום!!

דובי
דובי
22 ביולי 2017 6:25
Reply to  IDO

והוויזארדס מה?

מנחם לס
22 ביולי 2017 6:20

גם אני לא מבין מה קורה בפורטלנד ולא בא לבדוק. אבל הנתונים ישר מהרפרנס של ה-NBA

גיא הרשע
גיא הרשע
22 ביולי 2017 6:27

ב-2 מילים:
דן גילברט.
קיירי יודע שלברון עוזב,
והוא ממש לא רוצה להיות שחקן בקבוצה של גילברט.
חכם.

פומה
פומה
22 ביולי 2017 14:17

לדעתי לברון תיכנן את הריסת הקאבס,כבר כשהגיע אליהם עם צירופו של בלאט , עזרו לו לקחת אליפות הוא התנה את המשך דרכו בחוזים מפוצצים ,והכל כדי לרושש את גילברט ולמנוע ממנו הקמת קזינן ,
לדעתי לברון תיכנן הכל באמנות , והתפוצצות הצרסקות הקבוצה שתקועה עם חוזי ענק קרובה.

מנחם לס
22 ביולי 2017 17:18
Reply to  פומה

איך מעיפים את האידיוט הזה מכאן?

בילבו באגינס
בילבו באגינס
22 ביולי 2017 23:41

או שפשוט יותר להקשיב למה שהוא אומר – לא רוצה לשחק עם לברון. לא זכור לי שהיה כזה מקרה בהיסטוריה. המלך הוא אחד השנואים

Berch
Berch
22 ביולי 2017 6:55

רק לבאר בול יצליח להרים את המוראל בחדר ההלבשה של הקאבס
רק לבאר בול ידע לדבר עם קיירי ולהסביר לו שהכי טוב לו בעולם
רק לבאר בול יודע לקדם צעירים למעבר לרמתם (גם פופ, אבל שונה)
ולקאבס אין ג'נראל מנג'ר….. אהם….
הכתובת כבר כתובה על הקיר !!! תתעוררו !!!!!

איתי
איתי
22 ביולי 2017 7:07

קדימה קיירי לספרס!!!!!!!

גיא הרשע
גיא הרשע
22 ביולי 2017 7:33

ALL IN של גילברט:

קיירי + לאב + תומפסון + שאמפרט
תמורת
קונלי + גאסול + פארסונס.

קליבלנד מקבלים סיכוי.
ממפיס מקבלים כוכב צעיר (קיירי צעיר מקונלי ב-4 שנים) וחסכון של 6 מיליון.
בכל מקרה ממפיס לקראת בנייה. ככה הם נפתרים מהחוזה הכבד והבעיתי של פארסונס.

אני חושב שממפיס היו לוקחים טרייד כזה ב-2 ידיים בלי למצמץ.
הקאבס?
צריך להיות באמת מוכן לקחת סיכונים בשביל להסכים לקחת את החוזה של פארסונס.

אסף 2.0
אסף 2.0
22 ביולי 2017 7:53

מארק גאסול יפרוש בממפיס. זה לא יקרה ולו רק מהסיבה הזו.
הדיבור העכשווי על העיסקה המשולשת עם הניקס ופיניקס נשמע הכי הגיוני. קיירי לניו יורק, כרמלו אנתוני ואריק בלדסו לקליבלנד (האחד חבר של לברון, והשני גם + מיוצג ע"י אותו סוכן), ופיניקס תקבל את הצרפתי של ניו יורק, בחירות דראפט, עוד כמה חלקים משלימים.
והאמת? עיסקה משתלמת לכולם. אפילו נותנת לקאבס הזדמנות טובה לעוד סיבוב על התואר. בלדסו וכרמלו הם תמורה מעולה לאירווינג.
אני בינתיים ממשיך לפנטז על קיירי בספרז…

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
22 ביולי 2017 11:27

אתה באמת רואה את ממפיס עושים ניתוח לשינוי הDNA. אחרי הקיץ האחרון החוזה של קונלי נראה שפוי מאוד. ולוותר ככה על גסול? אחרי שיש כבר סוג של שיטה. אני מקווה שממפיס חכמים יותר מזה.

גיא הרשע
גיא הרשע
22 ביולי 2017 11:37

טרייד כמו שכתבתי, הוא בגדר מדע בדיוני.
אין מצב ש-GM כלשהו לוקח את החוזה של פארסונס,
כרגע אחד מהחוזים הגרועים בליגה.

ממפיס?
עבורם טרייד כזה מאפשר לחסוך 6 מליון העונה, להצעיר את הקבוצה, ואולי אפילו לשמור את ג'מייקל גרין.

צריך לזכור –
קיירי צעיר מקונלי ב-5 שנים, עם חוזה נוח יותר בשנתיים הקרובות, ועם תקרה גבוהה בהרבה.

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
22 ביולי 2017 11:41

בעיניים המאוד לא מעמיקות שלי – ממפיס דומים מאוד לספרס בהקשר ההתנהלותי – ללכת עם שיטה ועם כוכבים שהם יודעים מי הם ומה הם זה כולל ריצות לטווחים ארוכים. – וזה כולל הגנה קשוחה מאוד וכדורסל יחסית שמרני. לא יכול לראות את הטרייד הזה ממשיך את המסורות הזו.

גיא הרשע
גיא הרשע
22 ביולי 2017 11:48

בגדול, אני מסכים אתך.
אבל –
קודם כל צריך לזכור שממפיס זו קבוצה שמסורתית לא משלמת מס.
זה אומר שהחוזה של פארסונס יושב להם כמו עצם בגרון, ומונע כל יכולת לשמור על שחקנים צעירים שמתאימים לחזון של הקבוצה (ע"ע ג'מייקל גרין).
קונלי בן 29, גאסול יחגוג בינואר 33.
טרייד שכזה ייאפשר להם לתקן את טעויות העבר.

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
22 ביולי 2017 12:08

גיא בלי קשר לדיון הזה – אלא לדיון אחר שהיה לנו לא פעם: אתה עדיין חושב שלברון הוא חבר טוב לקבוצה?

גיא הרשע
גיא הרשע
22 ביולי 2017 12:16

קראת את מה שקיירי כתב, בקיץ האחרון אחרי ההפסד לגולדן סטייט?

https://twitter.com/BenGolliver/status/874489094084075520

את דעתי כתבתי. אני חושב שקיירי מקדים תרופה למכה.

מברבור שחור
מברבור שחור
22 ביולי 2017 13:50

צריך מוח חריף מאוד וגם דמיון סופר מפותח לחשוב על הטרייד שרשמת…
אפשר גם לעשות יופי של טור על האופציות של קליבלנד

מתן
מתן
22 ביולי 2017 8:02

עצה לניו אורלינס תעבירו את קאזינס תמורת קיירי ו קליבלנד תעביר את לאב תמורת רכז כלשהו

סוסמעץ
סוסמעץ
22 ביולי 2017 8:17

דוק תודה רבה
ממש כיף לקבל את המאמרים שלך על הבוקר

קיירי בספרס זו תחרות של ממש ללוחמים

קומבינציות אחרות שתוארו פה, ממש אינן מדגדגות את האליפות

אסף
אסף
22 ביולי 2017 19:46
Reply to  סוסמעץ

השאלה מה יש לספרס להציע עליו…

סתםפאקראחד
סתםפאקראחד
22 ביולי 2017 8:36

טוב שיש לך אתר משלך מנחם, כי קשה לי להאמין שמישהו אחר היה מאפשר לך לפרסם את ההזיות שלך כל בוקר מחדש. זה אשכרה נשמע כמו רצף מחשבות של מישהו בזמן שהוא עושה כושר או משהו.

מנחם לס
22 ביולי 2017 17:23

רק עבור זה פתחתי את האתר. גם אתה יכול. אבל ייכנסו לך 5 גולשים בחודש.

צביקה
צביקה
23 ביולי 2017 8:18
Reply to  מנחם לס

+1!

שי אבן צור
שי אבן צור
22 ביולי 2017 9:57

טרייד של לברון יהיה רעידת אדמה והמהלך הכי נכון מבחינת הקאבס:
1. קליבלנד תקבל ה-מ-ו-ן עבורו ותוכל להיכנס לעידן פוסט לברון מצוידת בכלים טובים שיאפשרו לה לשמור על מקומה בצמרת כי קיירי ולאב – ששיתפו פעולה עוד ב uncle drew – יישארו בקבוצה.
2. תקנו אותי אם אני טועה אבל לא נראה לי שאיזשהיא קבוצה עשתה אי פעם טרייד על שחקן בסדר גודל של הר ראשמור. זאת תהיה פגיעה אנושה במורשת שלו וזאת תהיה הנקמה המושלמת של גילברט שתוגש קרה כמו שצריך.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22 ביולי 2017 10:14

הם ח-י-י-ב-י-ם לעשות טרייד על הלפלופ, למרות שישנה שנה בחוזהו וברור שהוא רוצה ללייקרס (או קליפרס אם יהיו מספיק חזקים השנה), אז מי שתיקח אותו תשכירו לשנה אחת ואז תפסיד הכל.

שי אבן צור
שי אבן צור
22 ביולי 2017 10:28

המשפט האחרון שלך תפור על הקליפרס 🙂

גור גולן
גור גולן
22 ביולי 2017 11:32

הגדרה במילון

אסף 2.0
אסף 2.0
22 ביולי 2017 10:54

אתה זוכר, שי, שללברון יש no trade clause?
כך שמאונט ראשמור צריך להסכים בעצמו לכל טרייד. זאת אומרת, כל מוחמד בליגה צריך לבוא אל ההר.

שי אבן צור
שי אבן צור
22 ביולי 2017 14:31
Reply to  אסף 2.0

לא הייתי מודע לעובדה הזאת. באסה להם, הם בבעיה.
אני במקומם הייתי פונה אליו ושואל לאן הוא היה רוצה לעבור כבר עכשיו ומציג את זה כאילו זה היה רצונו של לברון.

בכל מקרה, גילברט לא יקבל את הנקמה שלו.

מנחם לס
22 ביולי 2017 17:27
Reply to  אסף 2.0

לא בטוח שזה נכון. לברון לא היה משפיל את עצמו עם בקשה כזאת שמתאימה רק לשחקנים כמו כרמלו

מתן גילור
מתן גילור
22 ביולי 2017 12:16

ברור שעשו. על כרים, על לברון עצמו (סיין אנד טרייד), על ווילט אאל"ט.

גיא הרשע
גיא הרשע
22 ביולי 2017 12:21

טרייד שלא על דעתו של הכוכב שעבר?
נדיר.
שאקיל למיאמי.

לא זוכר מקרה עדכני נוסף של כוכב בכזה סדר גודל שעבר בטרייד שלא על דעתו.

מתן גילור
מתן גילור
22 ביולי 2017 13:16

אי אפשר לעשות טרייד על לברון שלא על דעתו.

ברוך רובין
ברוך רובין
22 ביולי 2017 16:10

גימי באטלר קאזינס ופול לא בסדר גודל של שאקיל אבל בהחלט אולסטארים.

אסף
אסף
22 ביולי 2017 19:47

לייקרס על שאקיל למיאמי היה סוג של קרוב לזה, הוא די היה עוד בשיאו בעת ביצוע בטרייד לא?

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
22 ביולי 2017 10:12

תודה רבה מנחם.

מעניין אותי כמה תרגיל יש כאן וכמה זה באמת רצון לעזוב. מה שבטוח זה שתי דברים: 1 במצבת השחקנים הנוכחית לברון יגיע עוד פעם לגמר. 2 חדר ההלבשה של הקאבס הוא רעל אחד גדול.
מה שניחם אותי באליפות שהקאבס גנבו בשנה שעברה (כן כן קראתם נכון גנבו) זה שיש שם שחקנים שאפשר מאוד לחבב ולפחות להם תהיה טבעת אחת – קיירי, לאב פראיי הם שחקנים שאני יכול להתחבר ולהזדהות איתם. אבל מה לעשות שמי שמוביל שם את העניינים הם אנשים מאוד לא סימפטיים… ומה זה אומר על לברון כחבר לקבוצה וכמנהיג?!
זה מרגיש קצת כמו מכבי של פעם ברור לנו כבר מי תהיה אלופה ובמצב הנוכחי אין אף קבוצה שיכולה לדגדג אותה – כולל מעבר של קיירי לספרס… הכיף עובר דווקא לעונה הרגילה לפני שהלוחמים מתחילים לדרוס את כולם.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22 ביולי 2017 10:13

כמו שתמיד אמרתי. הקאבס מישכנה את העתיד שלה והצילה את העכבר שקפץ מהיאכטה במיאמי, בתמורה לכמה שנים של אליפויות מזפח ואליפות אחת בפוקס מטורף (ושביקה של ג"ס, והתערבות בוטה של הליגה).

וזאת במקום לבנות קבוצה צעירה, רעננה ועל יסודות טובים סביב קיירי, וויגינס ותחת בלאט.
קבוצה כזו הייתה רצה שנים רבות בצמרת והולכת ומשתבחת, ונותנת פייט לג"ס גם בלי המסחרה של לברון בכוכבים וכוכבים מזדקנים, וזאת בגלל שהיא הייתה קבוצה של בלאט – הגנה רצחנית, מקסימום מאמץ ומיקסום יכולות, וזיהוי חולשות היריב.

אבל הם בחרו להציל את העכבר, שבעבר קפץ כבר מספינתם, וגזרו על עצמם כליה בתמורה לזהב של שוטים (יצאה להם אליפות בפוקס).

עכשיו הגיעה עונתו הקבועה של העכבר לקפוץ שוב, והוא מחפש קורבן חדש אליו יביא את מחלת הדבר אותה הוא נושא עימו.

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
22 ביולי 2017 10:18

+ מלא
רק שכלשברון דופק לך על הדלת אין מצב שאתה מסרב לאף אחד לא היה את הביצים לעשות את כולל פופ.

שי אבן צור
שי אבן צור
22 ביולי 2017 10:42

100+
מי היה מוותר על לברון?

Niro
Niro
22 ביולי 2017 10:42

כמה בנאדם יכול להיות מלא שנאה,
אף אחד לא היה עושה את זה אחרת.
אליפות אחת שווה הרבה יותר מ10 שנים רצופות של פליאוף.

אסף 2.0
אסף 2.0
22 ביולי 2017 10:57
Reply to  Niro

חד משמעית.
הנראטיב שנחקק הוא: לברון ג'יימס הגיע לקילבלנד. "הבן האובד" חזר הביתה. ובסדרה הירואית, כשהוא מוביל בכל 5 הקטגוריות הסטטיסטיות, דבר שלא קרה מעולם באף סדרה (וגם לא יקרה), ומול הקבוצה עם המאזן הטוב בהיסטוריה – הביא לקבוצה את האליפות הראשונה שלה, ושבר את קללת ה-50 שנה של קליבלנד.
love it or hate it, זה הסיפור.

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
22 ביולי 2017 11:13
Reply to  אסף 2.0

מה שזה אומר למעשה שנרטיבים בצורתם הזולה כמו שמספרים אותם אוהדים למינהם – הם דבר אשר האמינות שלו מוטלת בספק רב ושאל למישהו להתפתות ולהטות לזה אוזן אלא ללכת ולבדוק בעצמו.

אסף 2.0
אסף 2.0
22 ביולי 2017 12:09

prove them wrong.
הקהל וההיסטוריה בפירוש יעדיפו את הסיפור ההישגי וההוליוודי של הגיבור הגדול, על תירוצים חמוצים של "קבוצת ה-73 נצחונות שהפכה למפסידנית ה-3-1". מה שגם שבניגוד למיתוסים, האמינות כאן מוחלטת. כל העובדות אכן התרחשו.

מנחם לס
22 ביולי 2017 17:31
Reply to  אסף 2.0

בדיוק כך

אדם אחד
אדם אחד
23 ביולי 2017 23:31
Reply to  אסף 2.0

@אסף 2.0 – +100!
תיארת את המיתוס בדיוק!
וכשחושבים על זה,
המיתוס קרה באמת. ככה זה היה.
אפשר לא לאהוב את LBJ.
אבל אי אפשר לקחת ממנו את הטבעת של 2016.

עומר
עומר
22 ביולי 2017 15:45

יכול להיות שאתה צודק. ויכול להיות שכמו כל פרוייקטי הבנייה בליגה הזה, הם לא היו מגיעים לשום מקום, או מגיעים לכמה גמרי מזרח ואיזה גמר אחד.
אפילו אוקלהומה עם 3 כוכבי על, עם חוזים של רוקי, הגיעו לגמר רק פעם אחת.
קיצר, במקום זה קיבלו 3 גמרים ואליפות שלא זכו בחיים.
עדיף אליפות ביד, מ 15 אליפויות על העץ…

כדור הרעם
כדור הרעם
22 ביולי 2017 10:20

פול ג'ורג' דפוק.
אי אפשר להגיע לשום דבר לצד ווסטברוק -שחקן הכדורסל הכי חמור בהיסטוריה.

אם הוא היה עובר לפורטלנד, יחד עם ליליארד ומקולום הוא היה יכול להגיע רחוק מאוד.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22 ביולי 2017 10:33

1000+
רק שלדעתי לא היה לו שום דבר להגיד בעניין, הוא צריך לבלוע את הלקרדה שהאכילו אותו לשנה ואז לעבור שוב

מנחם לס
22 ביולי 2017 17:34

אילו קראת את המאמר ב-SI (לצערי, אשך, זה באנגלית ולא בא לי לתרגם) היית למד שג'ורג' כבר מאוהב בעיר. הוא שכר בית ליד אגם, ועוד מימי ילדותו ההובי הגדול ביותר שלו הוא שיט על אגם ודיג. בינתיים היו לו רק דברים נלפאים לומר על העיר, קבלת הפנים, והאהבה בה נתקבל ע"י כמה חברי קבוצה שנשארו בעיר. OKC – ג'ורג? בינתיים LOVE STORY

עידו גילרי
עידו גילרי
22 ביולי 2017 11:05

זה לא כאילו היתה לו מילה בנושא. הוא יוכל לבחור מה שהוא רוצה בסוף השנה.

Niro
Niro
22 ביולי 2017 10:39

כרמלו, ניקטילנה (או איך שלא -קוראים לו) ובחירת דראפט של שנה הבאה, בתמורה לקיירי ופריי

הייט-אשברי
הייט-אשברי
22 ביולי 2017 10:50

ומה כתבתי אתמל בתגובה לכותרת של הגולש הצעיר אורי
" המורה– לברון ג׳יימס " ? למה הוא מורה ומה הוא לימד את חבריו לקבוצות ?

I rest my case

captain beefheart
captain beefheart
22 ביולי 2017 10:58

מה שלא יקרה – ל"מורשת" של לברון נוספה עוד כוכבית עגומה ביותר. הסטאר שלצדו הודיע קבל עם ועדה שהעץ הזה עושה יותר מדי צל.

קליבנד אוכלת את הרעל שהיא עצמה בישלה עם הגלאקטיקוס המגעיל שבנתה לפני שלוש עונות. ה"סטאר קווליטי" היחידים שהיא יכולה להנחית עכשיו זה וטרן חביב שלא יודע לנצח בפלייאוף ולא חולם על אליפויות (כרמלו) או פרוספקט לשעבר שהיום הוא ידוע עצב וחולי ומשומש כמו קונדום במושב האחורי של המונית של מומי (רוז).

אשמח לצפות בשקיעה שלהם בעונה הקרובה, תוך שאני נהנה מליגת NBA משובחת בצד המערבי.

גור גולן
גור גולן
22 ביולי 2017 11:33

+1

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22 ביולי 2017 13:12

2+

גיא הרשע
גיא הרשע
22 ביולי 2017 11:00

תיקון קטן לכל מי שכתב "צריך להעביר את לברון בטרייד".
יש ללברון סעיף NO TRADE.
זה אומר שהוא צריך להסכים להישלח בטרייד, ושהוא זה שלמעשה יבחר את היעד עליו הוא יעבור.
זה גם אומר שהמחיר תמורתו יהיה נמוך מאוד.

INTJ
INTJ
22 ביולי 2017 11:00

http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yauyzej3
טרייד טוב לשני הצדדים

בתכלס, אחרי שקיירי שהוא סופרסטאר ומהשחקנים הטובים בליגה לא רוצה לשחק ליד לברון, לא מבין למה ששחקנים אחרים ירצו לחבור אליו אולי חוץ מחבורת הבננה

מיקי
מיקי
22 ביולי 2017 16:58
Reply to  INTJ

לא רע בכלל. רעיון טוב

עגל
עגל
22 ביולי 2017 11:01

העתקתי מתגובה אחרת. קיירי זרק פצצה רצינית ועוד במועד נוראי מבחינת הקבוצה. אין ספק שיש קרע בינו לבין לברון (אני לא מאמין שהם תיכננו את זה).
מקדים את נפילת הקבוצה בשנה-שנתיים.
מה שהיה קורה גם ככה. אבל עם הבעלים הכי גרוע בליגה ובלי הנהלה קליבלנד בבעיה, וזה גם ככה בלי שהתחזקו בקיץ.
מצד שני לא הכל אבוד מבחינתם, יש מצב לצאת מזה לא מופסדים בגדול (ההצעות של דדי למעלה בפוסט אחר)

הייט-אשברי
הייט-אשברי
22 ביולי 2017 11:13

אין ספק שהמקום הטבעי לקיירי היא קבוצה ש:
1. חסר לה פוינט גארד צעיר ואיכותי .
2. היא בחזקת קונטנדרית.

הראשונה שעולה לראש היא הספרס. קיירי יחליק מצויין לתפקידו של פארקר. ופופ כבר יעשה ממנו רכז שמוסר יותר .
הבעיה – אין לס"א נכסים לתת תמורתו . אולדרידג' לא מספיק .

אולי באמת הסלטיקס . קראודר , IT ובחירה של ברוקלין הם תמורה ראויה. קליבלנד צריכה להסכים לזה . האם איינג' יהיה מוכן לזה ? אני בספק רב. בעצם אין לי ספק – הוא יסרב.

מה עם הצרחה של קיירי תמורת ראסל ? אוקיי, קליבלנד תצטרך להוסיף משהו – נניח את שמפארט .
ואז נראה את לברון וראסל משתפים פעולה. יכול להיות fan .

הייט-אשברי
הייט-אשברי
22 ביולי 2017 11:19

צ"ל יכול להיות fun

נתן
נתן
22 ביולי 2017 11:20

הקבוצה הראשונה שעולה היא קליבלנד! הבעיה היא שהוא רוצה להיות הפרנצ'ייז פלייר, איך זה בדיוק מסתדר בספרס?

captain beefheart
captain beefheart
22 ביולי 2017 12:02
Reply to  נתן

"אני רוצה להיות יותר ב-FOCAL POINT" זו דרך מנומסת להגיד "אני לא רוצה להיות ליד לברון ג'יימס". ברור שפרנצ'ייז פלייר הוא יכול להיות רק במקומות כמו פיניקס או אורלנדו ולא נראה לי שלכך התכוון.

נתן
נתן
22 ביולי 2017 21:10
Reply to  נתן

נראה לי שאתה מושפע מהשנאה ללברון. קיירי רגיל היה להיות הפרנצ'ייז פלייר, הכוכב של הקבוצה, ועכשיו מוצא את עצמו קצת בצל של לברון. אין ספק שהם לא החברים הכי טובים, אבל זה עדיין לא מחייב הצהרות כאלה. יהיה לו קשה מאד להגיע לקבוצה אחרת שוב כמספר 2.

captain beefheart
captain beefheart
22 ביולי 2017 11:24

חס ושלום אפילו לא להזכיר ראסל לקאבס

מנחם לס
22 ביולי 2017 17:39

ס"א היא 10 מיליון תחת הסף. יצטרכו לשלם לו השנה רק 16. זאת לא בעייה גדולה שאין לה פתרון, ובמקרה הכי גרוע מס מותרות על 6 מיליון

נתן
נתן
22 ביולי 2017 11:21

אגב, כל ההגמוניה בליגה הולכת להשתנות, חם מהתנור:

https://m.youtube.com/watch?v=ry3bJ6IL0SY

INTJ
INTJ
22 ביולי 2017 11:22

אולי לקליפרס בעסקה משולשת?

Carmel
Carmel
22 ביולי 2017 11:27

קיירי בבלוק של העברות, מחדל ניהולי של קליבלנד, שנרדמו בשמירה. בכל אופן 25 קבוצות מקבלות הזדמנות להתחזק בשחקן על מוכח, בשל, קלאץ פלייר, אחד שעושה את ההבדל.
לפי ההצעות נבין מי מהקבוצות מחויבות לשיפור ומי באמת מתכוונננת לכיוון הטבעת.
אז מי ייתן מה עבור קיירי?
בוסטון – תומאס, קראודר ובחירת דראפט.
פילי – פולטץ, סאריץ ואווקפור
מיני – טיג, וויגנס ובחירת דראפט
מיאמי – דראגיץ, ווינסלאו ובאם
מילווקי – פרקר, מונרו, דלה ובחירת דראפט
סן אנטוניו – גרין, מילס, בחירת דראפט
שרלוט – ווקר, באטום, זילר
קליפרס – בברלי, וויליאמס וגורדן
לייקרס – בול, רנדל ובחירת דראפט

גור גולן
גור גולן
22 ביולי 2017 11:34
Reply to  Carmel

נציג אוהדי הלייקרס מסכים 😉

דקסטר
דקסטר
22 ביולי 2017 11:48

גור אמנם התגייסת אבל עדיין נשארת גור
לונזו בול הוא הסיבה למה הלייקרס יצליחו להעמיס סופרטים בעונה הבאה!
קיירי יהפך את הלייקרס לסתם קבוצת פלייאוף.

הלייקרס ממש לא צריכים לבצע שום מהלך שמעביר שחקנים חוץ מרנדל וקלרקסון.

הם 60 מיליון דולר מתחת לתקרה שנה הבאה ויש ביד מספיק חומר לטרייד גדול במידת הצורך- קלרסקסון רנדל לארי נאנס וזובאק.

וכולם ירצו לשחק עם רכז שקודם כל חושב עליהם ולא על עצמו.

מג'יק אפילו לא עונה לטלפון

Carmel
Carmel
22 ביולי 2017 12:51
Reply to  דקסטר

קיירי הוא מנייה בטוחה, בול מנייה בסיכון גבוה, קיירי הוא עכשיו בול הוא עתיד רחוק.
כשיש לך יהלום כמו קיירי חובה שלך לנסות להביא אותו אליך, ולהפוך להיות רלוונטי היום ולא בעוד 5 שנים.
עם קיירי ואינגראם הלייקרס יהיו מספיק אטרקטיביים בשוקי הפרי אייגנט העתידי וייהיו האופציה הראשונה לכל יוצאי דיוק.
ואם קוב עומד מאחורי המרד של קיירי אזי לי ברור שמתי שהוא הלייקרס ייכנסו לתמונה.

דקסטר
דקסטר
22 ביולי 2017 13:00
Reply to  Carmel

מעתיק תגובה ומשפץ תגובה

קיירי הוא לא מניה בטוחה בלייקרס.
זה כיוון אחר ממה שהם מושכים אליו.
השחקנים נתפסו בהתלהבות והרוח החדשה שלונזו בול הביא וכולם רצים על המגרש כמו מטורפים.
מי שראה את הסאמר ליג מבין על מה אני מדבר.
קיירי מתאים ל 90 אחוז מהקבוצות. הלייקרס היא לא אחת מהן.

קיירי ואינגראם לא מושכים אף אחד לבוא אליהם. במה הם שונים משאר הצמדים בליגה?
שלא לדבר על ההשפעה של שאר השחקנים בלייקרס שישחקו בוודאות פחות טוב כאשר קיירי מרכז את המשחק.

לונזו רואה את המשחק בצורה נדירה

החוזה של קיירי לא רלוונטי כי החוזה של בול הוא כמה מיליונים בודדים.
קיירי הוא ממש לא גים צ'נג'ר. זה לברון שהוא גיים צ'נג'ר!
הוא בסך הכל תוספת נחמדה לקבוצה טובה.
אם קיירי הרכז שלך אתה בבעיה. האידיאל זה מה שהיה בקלבלנד. מדי פעם הוא משתחרר לעמדה מס 2 ועושה את הדברים שהוא עושה.
קיירי לא יגרום לרוח חדשה. לא יגרום לאף אחד לבוא. כי הוא בדיוק כמו שאר הרכזים הסקוררים. לא יגיעו לשום מקום לבד. אם לברון לא היה מביא את "המערכת" שלו לקליבלנד הם לא היו קרובים לאליפות גם בעוד 100 שנה. דרמה קווין או לא.. הבחור מבין כדורסל!!! (לברון)
אז במחיר של קיירי ביטלת את האפשרות להביא 3 סופרסטארים.
קוזמה לא יהיה אתו שחקן אלא סתם שחקן. וכל תרבות המסירה והשטף של המשחק יילך בגלל שרצית להביא סוליסט "בחוזה נוח" פאק חוזה נוח יש לנו את החוזה הכי נוח בליגה! חוזה רוקי!!
בגלל לונזו בול אתה יכול לגרום לכל סופרסטאר להגיע- קאזינב יקבל את הכדור איפה שהוא רוצה, לברון יגע בכדור, פול ג'ורג' יקבל את ההזדמנות שלו בקלאץ. לונזו רק רוצה לנצח. קיירי רוצה להיות ה -איש.
הוא לא(!!!!1) משנה שום תרבות הוא בסך הכל עוד שחקן טוב בליגה של הרבה שחקנים טובים.

עגל
עגל
22 ביולי 2017 13:52
Reply to  Carmel

מסכים עם דקסטר לגמרי
יקיר הוא סקור גדול ותו לאו
עדיף ללייקרס מה שיש להם ביד ולחכות לשנה הבאה

עגל
עגל
22 ביולי 2017 13:57
Reply to  Carmel

*קיירי*

בילבו באגינס
בילבו באגינס
22 ביולי 2017 23:54
Reply to  דקסטר

הגזמת עם קיירי שהופך את הלייקרס לקבוצת פלייאוף. לפני לברון הוא לא בדיוק לקח אותם לאנשהו ולטעמי הוא לא יקח אף קבוצה. הוא סקורר עליון וזהו. כרמלו מישהו?

מיקי
מיקי
22 ביולי 2017 17:00
Reply to  Carmel

גם נציג הספרס מסכים

מנחם לס
22 ביולי 2017 17:44
Reply to  מיקי

דקסטר הפתיע אותי לרעה. איפה לונזו ואיפה קיירי. אתה מדבר על רוקי שחלב נישפת משפתיו שלא מסוגל לקלוע או לשמור, נגד שחקן שהוא בין שלושת הפוינט גארד הטובים בליגה (אולי הטוב ביותר)

דקסטר
דקסטר
22 ביולי 2017 20:27
Reply to  מנחם לס

מנחם לא יזיק אם פעם אחת תקשיב במקום לחלוב עזים כל היום.
באחד על אחד קיירי יותר טוב אבל מה לעשות שכדורסל זה 5 על 5.
ותוסיף לזה עניינים של תלכיד חיבור כימיה הבנת משחק חברות עמידות לפציעות וכו..

גם לברון לא הגיע הסמול הכי טוב בליגה אבל ידענו מהשניה הראשונה שהוא מיוחד. גם לונזו.

פוינט גארד כמוהו מגיע פעם בדור.
הוא לא צריך לקלוע 20 למשחק. תן לו 10-10-7 ושכל אחד מהחמישייה תקלע יותר ממנו והוא מרוצה.
תרבות המסירה שהוא ישריש בקבוצה ידביק את כולם

במה קיירי יכול להדביק? בעוד דריבל מיותר?

הגיע הזמן שתפסיק להיות רפה הבנה:)

נתן
נתן
22 ביולי 2017 21:13
Reply to  מנחם לס

הטיעון הכי טוב של דקסטר; הוא ההישגים של קיירי בקליבלנד לפני 3-4 שנים.

הייט-אשברי
הייט-אשברי
22 ביולי 2017 11:29

דריימונד אמר לפני מספר חודשים שאחרי סדרת הגמר של 2016 הוא רוצה to annihilate , to destroy , the Cavs . הצליח יפה .

https://www.youtube.com/watch?v=YlLK2VhCitw

אגדה
אגדה
22 ביולי 2017 11:42

זאת השיטה של הגולדן בויז המגעילים,,

גיימונד זה אותו פחדן שהיתקשר לקאפקייק ופירק את היריבה היחידה שלהם במערב ורוצה עכשיו לפרק את כל התחרות בליגה.

הייט-אשברי
הייט-אשברי
22 ביולי 2017 11:45
Reply to  אגדה

דריימונד בשבילך . Have fun .

הייט-אשברי
הייט-אשברי
22 ביולי 2017 13:14

שכחתי לכתוב "פעמיים אלוף NBA " . עוד זכיה אחת והוא ישתווה ללברון.
הימור די הגיוני – הוא יסיים את הקריירה עם יותר טבעות ממנו .

בילבו באגינס
בילבו באגינס
22 ביולי 2017 23:56

+100 צדק פואטי שיהיו לו יותר אליפויות מפלופ אחד גדול

אסף 2.0
אסף 2.0
22 ביולי 2017 12:14

אוהדי גולדן סטייט לא למדו משהו מהקארמה? "הקבוצה הטובה בהיסטוריה שאמפילה על ה-72 נצחונות של ג'ורדן"?
בסוף קיירי יעבור לספרז, כמו שהוא מעדיף. ואז יש מצב שאתם לא תגיעו לפיינאלס (אבל לברון כן, כהרגלו).

גור גולן
גור גולן
22 ביולי 2017 11:37

האמת שהחתימה של וול תשפיע המון על החלטות שחקנים בליגה ואני לא אתפלא אם בקיץ הבא מצטרף אליו כוכב רציני

אגדה
אגדה
22 ביולי 2017 11:46

אני לוקח בכל יום את וול,פול, ובול לפניי הליצן הזה שחושב שהוא יכול להוביל קבוצה בגלל שהוא לוקח ייעוץ כושל מקובי בריאנט.

*
ארוינג זה שחקן שבלי המלך לא עשה אפילו פלייאוף ואין לו בושה לצאת ככה אחריי שהפסיד למלך שתיי טבעות.

עידו גילרי
עידו גילרי
22 ביולי 2017 11:48
Reply to  אגדה

רנדי… התגעגנו.

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
22 ביולי 2017 11:51

🙂

יואל
יואל
22 ביולי 2017 12:06

חחחחחחחחחחח אשכרה רנדי הנעלול

הייט-אשברי
הייט-אשברי
22 ביולי 2017 13:15

חחח . על בליינד רנדי .

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
22 ביולי 2017 12:00
Reply to  אגדה

זכור לי בהיותי בחור ישיבה בגוש קטיף שהיו חבר'ה שהייתה להם חולצה עם הכיתוב: "מי מעז להלחם במלך". אולי שווה להדפיס עוד כמה ושלוח לקיירי (האמת שבקרב ההוא המלך הפסיד אז בעצם זה אולי לא חולצה אפקטיבית כל כך)

לירון
לירון
22 ביולי 2017 15:34
Reply to  אגדה

לא זוכר שהפסיד לן שתי טבעות. כן זוכר שהביא לו אחת

מנחם לס
22 ביולי 2017 17:48
Reply to  אגדה

עוד רפה הבנה יני רבים בין הגולשים. היחיד המשתווה לקיירי מהשלושה הוא וול.. פול שמנמן בדרך לפרישה ובול צעיר עם חיתול שלא מסוגל לשמור ולא מסוגל לקלוע.

the comedian
the comedian
22 ביולי 2017 11:53
שמייקל
שמייקל
22 ביולי 2017 12:19

אני חושב שטרייד מול הסלטיקס סבער בתמורנ לאייזאה ואל הורפורד. הסלטיקס יודעים שלאייזאה עש אולי 3 4 שנעם לתת ברמה הנוכחית ואצל אל הורפורד זה מצב דומה. שני שחקנים של כאן ועכשיו שמתאימים לשאיפות של הקאבס. קיירי בבוסטון יתן כוכב אמיתי שאפשר לבנות סביבו קדימה. החוזה של הורפורד כבד אס יצטרכו התאמות לעוד טריידים יבואו. לאב לניקס תמורת כרמלו וווייד יוכל גם להגיע

אסף 2.0
אסף 2.0
22 ביולי 2017 12:51

בבוקר ציינתי את קובי בראיינט, בתור המנטור של ארווינג. ומהלך דומה שקובי עשה, "רוצה טרייד", כדי לסלק את שאק.
בינתיים יש דיווחים שקובי אכן עומד מאחורי העצות האלה לארווינג. מה שנותן הגיון באמירה של ארווינג – "אני רוצה להיות האלפא-דוג של קבוצה". כלומר, של קליבלנד – בלי לברון. לדחוק את לברון כבר עכשיו מחוץ לקבוצה.
אם באמת קובי עומד מאחורי זה, סיפור טוב. לא רק שלברון מאפיל עליו כשחקן, הוא עוד הולך לקחת לו את הלייקרס בקרוב. הכל ספקולציות, אבל "נקמתו של קובי" נשמעת מוצלחת במיוחד, כדי להעביר את הזמן עד שתתחיל העונה.

רועי ויינברג
Admin
22 ביולי 2017 13:19

טור פנטסטי. אני לא יודע כמה הקליפרס יעד ריאלי, אין להם כל כך מה להביא תמורת אירווינג בהנחה שגריפין נשאר (דיאנדרה לא מספיק, גלינארי רק חתם שם).

לדעתי יש 3 יעדים אפשריים לקיירי:

אחד, כמו שכתבו מעליי, זה ניו יורק. בלדסו וכרמלו אנטוני יגיעו לקליבלנד, אולי יחד עם בחירת סיבוב ראשון כלשהי (מוגנת לוטרי), אירווינג וג'ראד דאדלי לניו יורק, ופניקס תקבל את ניטיליקינה, שאמפרט, פריי ואוקווין. ביצוע אפשרי רק החל מה-4.8.

במקרה הזה, קליבלנד מקבלת רכז מצויין (הטוב ביותר שיכולים לקבל בטרייד) ועוד סקורר נהדר לספסל. ניו יורק, עם צמד של אירווינג ופורזינגיס, תהיה קבוצת פלייאוף כמעט במיידי, ופניקס מקבלת רכז מבטיח, חוסכת משכורת לטווח ארוך ועוד טרייד צ'יפ בדמות אוקווין שיכול להיות שווה בחירת סוף סיבוב ראשון בבוא היום.

אופציה אחרת, שגם היו לא מעט דיונים עליה, היא מילווקי. אירווינג ופריי על ג'בארי פארקר, ת'ון מייקר וגרג מונרו (או מת'יו דוולדובה ודי ג'יי ווילסון). ככה למילווקי יש קבוצה שהיא טופ 3 במזרח עם אירווינג, מידלטון והפריק, וקליבלנד מקבלת הכנה לעידן פוסט-לברון: מפנים מקום מתחת לתקרה עם החוזה של מונרו, או שמקבלים רכז פותח לגיטימי ועוד שחקן עם פוטנציאל לא רע, ועוד שני שחקנים שיכולים להיות כוכבים בעתיד – מייקר המאוד מבטיח ופארקר.

האופציה שאותי הכי מסקרנת היא השלישית, דנבר. אירווינג וג'יי אר סמית' עוברים לקולורדו תמורת ווילסון צ'נדלר, קנת' פאריד, גארי האריס, ג'מאל מארי ועמנואל מודיאיי. האריס היה נפלא העונה והוא שדרוג ב-2 צדדי המגרש על סמית' בצורה משמעותית כבר עכשיו. בנוסף יש 2 בחירות טופ 10 מ-2015 ו-2016 שיכולות להתפתח למשהו טוב, ביחוד מארי, וילסון צ'נדלר שיכול להתאים ליד לברון וקנת' פאריד, גבוה מחליף טוב. בתמורה, הקאבלירס נפטרים מהחוזה של ג'יי אר סמית'.

מה דנבר מרוויחה מזה? שחקן כמו אירווינג יכול להיות מושלם לצד פליימייקר כניקולה יוקיץ' ושחקן חכם בדמות פול מילסאפ. חמישייה של אירווינג, JR, סמול פורוורד כלשהו, מילסאפ ויוקיץ' היא חמישייה שיכולה להגיע למקום 4-5 במערב רק השנה ותשתפר עם הזמן, כשיוקיץ' ואירווינג רק בעלייה.

אפלטון
אפלטון
22 ביולי 2017 13:58

דנבר זה רעיון מעניין לאללה. מילווקי פחות אהבתי. עדיין חושב שהניקס זה היעד הריאלי, כשגם קליפרס יכולים לתת כמה נכסים יפים שיעזרו לקאבס כבר עכשיו.

אפלטון
אפלטון
22 ביולי 2017 14:02
Reply to  אפלטון

ומה שהכי מעצבן מבחינת קאבס (ולברון). שאם קיירי היה מודיע מוקדם יותר טרייד של פול תמורתו היה הכי פשוט בעולם ו-win win לכולם.
תזמון פשוט גרוע מבחינת הקאבס ומבחינת קיירי

אפלטון
אפלטון
22 ביולי 2017 14:08
Reply to  אפלטון

רועי סתם לדוגמא על נכסים שהקליפרס יכולים לתת: בברלי, וויליאמס, דקר ובחירות דראפט. אלו שחקנים שיכולים לעזור לקאבס כבר עכשיו, בחוזים מצוינים. אולי יהיה אפשר להשיל גם את החוזה של שאמפרט על הדרך.
בכל מקרה אלו פרוספקטים שיעזרו בהווה יותר ממה שדנבר ומילווקי יכולים לתת.

עומר
עומר
22 ביולי 2017 15:59
Reply to  אפלטון

יש שמועות שזה כבר קרה מזמן, לפני הדראפט עוד.
http://www.nba.com/article/2017/07/21/kyrie-irving-seeks-trade-cavaliers-chance-be-leader

נראה לי הבעייה המרכזית מבחינת קליבלנד, זה שאין להם GM בזמנים האלו

רועי ויינברג
Admin
22 ביולי 2017 16:07
Reply to  עומר

מסכים, הכל מתחיל בניהול

אוהד ס"א
אוהד ס"א
22 ביולי 2017 13:52

לס:א אין מה למכור. קאווי לא למכירה וארווינג לא יהיה אלפא דוג בשום תסריט. רוצה להצטרף ךצוות אהלן וסהלן. לא יקרה

הערבי
הערבי
22 ביולי 2017 14:17

"הליקרס שולחים את קלארקסון דנג ורנדל תמורת לברון.
לברון לא מסכים בהתחלה אבל קובי מתקשר אליו פייס טיים ואומר לו שהוא COMING BACK ומוכן לעלות מהספסל בתפקיד BILL WALTON ועל חוזה מינימום.
באותו הרגע מכניסים את PG13 לשיחה והוא אומר להם I'M COMING
לבאר בול עולה לשיחה ואומר שהוא לא התכוון להעליב אותו והכל היה יחצנות. הליקרס מנצלים את מה שנותר בתקרת השכר להבאת קאזנס".
אוהד הליקרס קם משנתו עם זיקפה.
מתוך -יומנו של אוהד ליקרס מצוי- מאת מנחם לץ (האלתר אגו מנחם לס)

the dud
the dud
22 ביולי 2017 14:48

אני במקום הקאבס הולך על בוגי ניו אורלינס
מחתים את דרק רוז
ומתפלל שוויד יגיע מתי שהוא

1.דרק רוז
2. וויד \סמית \ קורבר
3. לברון
4.לאב
5.בוגי

6 . תומפסון

נשמע לי כמו אופציה לדגדג את גולדן סטיין

Ghost Dog
Ghost Dog
22 ביולי 2017 14:53

בשנה הבאה אוקלהומה תפתיע את כולם, גמר מערב לפחות.

Ghost g
Ghost g
22 ביולי 2017 14:53

בשנה הבאה אוקלהומה תפתיע את כולם, גמר מערב לפחות.

עידו גילרי
עידו גילרי
22 ביולי 2017 14:58
Reply to  Ghost g

לא חושב שזה יהיה כל כך מפתיע.

אופיר נ
אופיר נ
22 ביולי 2017 15:21

הקלידו את התגובה כאן…

בירדמן
בירדמן
22 ביולי 2017 15:45

אם דוראנט וכספי מוכנים לוותר על כסף בשביל טבעת, לדעתי גם לברון צריך להיות מוכן לכך. משכורת לכל החיים מנייקי – יש, כסף בבנק – יש. למעשה כמו דונלד טראמפ וסטיב ג'ובס בזמנו, לברון צריך לשחק תמורת דולר בשנה.

בירדמן
בירדמן
22 ביולי 2017 15:46
Reply to  בירדמן

ואז יהיה כסף לכוכב נוסף.

עידן
עידן
22 ביולי 2017 15:47

יש שמועות שאמיר פיי גוטמן טבע בחוף בעתלית.בויקיפדיה כבר עדכנו את הטטוס שלו למת

עידן
עידן
22 ביולי 2017 16:14
Reply to  עידן

החזירו את הסטטוס לחי אבל הוא במצב אנוש בבית חולים

עומר
עומר
22 ביולי 2017 15:53

אני לא בטוח לגמרי שזה בגלל לברון, מספיק לראות את מה שקיירי כתב ואמר עליו בעבר.
קליבלנד פשוט התנהגה גרוע בקיץ הזה. אפס חיזוק, לכמעט כולם ברור שלברון עוזב שנה הבאה, ומשאיר קבוצה עם חוזים מנופחים שהוא סידר לחברים שלו. קיירי רואה את זה, ולדעתי קיווה לקבל הבהרות (גם מלברון) מה קורה שנה הבאה. שהבין שהוא הולך להתקע עם גילברט ואיזה בובה שהוא ימנה, בקבוצה שתעשה ברוקלין, הוא החליט שלא מתאים לו.
זאת התיאוריה שלי כמובן, והיא הגיונית מאוד. איך שקליבלנד התנהגו הקיץ זאת דוגמא לאיך להרוס קבוצה. לפי דעתי גילברט מחריב את הקבוצה, ולא כל כך אכפת לו גם.

עגל
עגל
22 ביולי 2017 20:45
Reply to  עומר

+1

יונתן .S.
יונתן .S.
22 ביולי 2017 15:56

יגידו מה שיגידו, אותי יותר מעניין עניין הטיימינג של ההודעה (שבוע שעבר).

אם הדיווחים מהימנים (ואני מניח שכן, כי האנליסטים הבכירים מעדכנים על המצב) – קיירי חש שברצונו לעזוב כבר אחרי הגמר הקודם. נלך גם עוד קדימה ונגיד שהוא חש רצון לעזוב גם לפני חודש בסה"כ
אם הוא היה מודיע לפני חודש על כך, הוא יכול היה לסיים עם חברו באטלר בשיקגו, או שהקבוצה הייתה אסרטיבית יותר בהבאת באטלר לקאבס. לצד זה, הם יכלו גם לעשות טרייד עם הקליפרס על פול ולהעביר את לאב על ג'ורג' מבלי להתמהמה.

אין באמת לדעת אם משהו מזה היה קורה, אבל הודעה מוקדמת יותר יכלה לקדם זאת מהר יותר. זה גם היה לפחות נותן לקבוצה כיוון ברור יותר – ALL IN על השנה הקרובה עם גרעין בסגנון של LBJ-CP3-PG13 (שתהיה כנראה האחרונה של LBJ בקאבס) או Sell High את כל מה שניתן, כולל דחיפה של לברון לעזוב כבר הקיץ תמורת נכסים.

רובנו חשים שלא כל הנק' הפומביות מתחברות נכון ולכן מדובר כאן בטח גם על התנהלות ההנהלה. מי שרוצה לקשר בין ההצהרות על לברון והטענה שהעליתי – מזכיר שלברון מעורב מאוד בהנהלה וכל הקבוצה בנוייה ע"פ התאמה אליו ולא אל קיירי (אגב אורחא, זה למה אני חושב שהטענות נגד קיירי שאינו טוב בלי לברון על המגרש גם לא מדויקות לחלוטין). נוסף על כך, קיירי לא חתם על חוזהו האחרון בידיעה שלברון יהיה בקבוצה וכמובן – ההנהלה, בראשות גילברט גרועה כעת בלי גריפין.
אני מאמין שקיירי אדם חכם (הטענות של כדור הארץ שטוח? בדיחה שהתקשורת הוציאה מהקשרה לטעמי). הוא לא ישרוף את ההנהלה, בה הוא תלוי לחלוטין במעבר מהקבוצה. לכן, הוא יאשים את השעיר לעזאזל של גילברט, האחראי הראשי בה – LBJ. זה לא אומר שאין בזה גם היגיון, אך שוב – התזמון מעלה אצלי את אותן תהיות ואני חושב שהוא מנסה לחזות את העתיד דרך עיניו של קובי. הוא רואה שהם הגיעו לתקרה שלהם והשנה סיכוי גבוה שבמתכונת הנוכחית של הקבוצה הם גם ידרדרו.

הדבר היחיד שאני לא מבין – למה גם הוא מכוון למערב?
כנראה בגלל שמלבד בוסטון, שהגיוני להסיק שהיא לא תרצה את קיירי (מי שרוצה הסבר, שיכלה זאת ואסביר בתגובה נפרדת בשמחה), לכן אין אופציות ריאליות אחרות. טורונטו גם הגיעה כנראה לתקרה שלה ולא מהווים סיטואציה טובה לטעמי. ל-DC יש את וול. בפילי יש כבר 2 שחקנים שצריכים ביד את הכדור (סימונס ופולץ) ופוטנציאל גבוה שזקוק לכדור ביד בשביל להצליח (אמביד) ולכן הוא גם חייב לקבל אותו הרבה אצלו. אני כן חושב שמילווקי היא רעיון טוב, אבל אני חושב שקיירי ויאניס לא ישתלבו טוב ע"פ מה שקיירי שואף אליו. הריי כרגע יאניס לא קלעי טוב. בשביל להשפיע בהתקפה הוא צריך את הכדור ביד. וקיירי? הוא רוצה להיות המוביל כדור העיקרי של הקבוצה שיעבור אליה (לא כמו בקאבס, בה זה לברון). כמובן שאם הסיטואציה תתאים לקבוצה זה כן יקרה (כי לקיירי אין דרך אמיתית להשפיע על המהלך, מלבד נסיונות שכנוע), אבל חשוב לזכור דבר נוסף – קבוצות בד"כ מעדיפות במצב כזה (של דרישת סטאר לעבור קבוצה – ועוד בפומבי) להעבירו כמה שיותר רחוק. לכן, גם לאור גישה זו בהערבת כוכבים + הקריאת שטח שקיירי עשה, המערב הוא שוב האופציה הריאלי יותר לשני הצדדים.

עומר
עומר
22 ביולי 2017 16:00
Reply to  יונתן .S.

יש כתבים שאומרים שהוא אמר את זה לגילברט ממזמן.
Another league source said that Irving made his initial trade request before last month’s Draft, in hopes of being traded to Chicago and playing with All-Star swingman Jimmy Butler. Just before Griffin and the team decided to part ways, Griffin had been working on a three-team deal that would have brought Butler to the Cavs.

אפלטון
אפלטון
22 ביולי 2017 16:08
Reply to  עומר

אם כן אז גילברט ממש מפגר, או שגם הוא חושב שזה לברג' לטרייד על לברון מצד קיירי, סטייל קובי. מצד הקאבס אולי הכי טוב למצוא ללברון דווקא קבוצה שתיתן הרבה מאוד תמורתו (והוא ישמח להגיע אליה, סטייל בוסטון) ולהשאיר את המפתחות אצל קיירי.
אגב יונתן, למהלך כזה התכוונתי שאמרתי שאולי הגיע הזמן שאיינג יתחיל לפדות את הכספת, לא לטרייד על קיירי.

יונתן .S.
יונתן .S.
22 ביולי 2017 16:25
Reply to  אפלטון

אז אשמח אם תסביר זאת שוב, כי לא נראה לי שירדתי לסוף דעתך.

טרייד על קיירי אני לא רואה את איינג' מבצע. בהחלט לא עכשיו.

אני כן יכול להגיד לך שם אחד שהקבוצה כן תעקוב אחריו העונה – AD מהפליקנס. ואני בטוח שבשבילו הם מוכנים להציע הכל.
אני לא מתלהב מהצהרות שחקנים. רק לפני חודש קיירי היה "מצויין" עם הסיטואציה שהוא היה בה (שהיא גם טובה בהרבה מזאת של דיוויס כרגע). ומה כעת?

אני חושב שבעונה הקרובה איינג' יותר רוצה שקבוצות יפסידו (ברוקלין, לייקרס, ניו אורלינס ונגיד שגם הקאבס), מאשר שקבוצתו תנצח חח 🙂

אפלטון
אפלטון
22 ביולי 2017 16:46
Reply to  יונתן .S.

דעתי לא כזו עמוקה ומורכבת.
בוסטון הקבוצה שנמצאת בפוזיציה הכי טובה בליגה למגה טרייד. כזה שבאמת ישנה את כף המאזניים.
אם אכן קיירי רמז לגילברט שהוא רוצה את המפתחות בשלב מוקדם של האוף סיזן (ויש לו אפשרות להרוויח סכומים אסטרונומיים אם ישאר בקאבס), יכול להיות שגילברט הבין מזה שזה משחק כוח סטייל קובי/שאקיל כדי לייצר מומנט לטרייד דווקא על לברון. לא בהכרח שהוא רוצה לעזוב את הקאבס.
לברון סביר להניח שיעזוב בקיץ, זה ברור לכולם. הוא גם בעל זכות הווטו כך שהכל בידיים שלו ולא יעבור לקבוצה בלי יכולת אמיתית לאליפות כבר עכשיו.
בוסטון כמו שהיא כרגע+לברון שווה סיכוי אמיתי לאליפות לדעתך? כי לדעתי כן. אם אתה לא חושב ככה אז באמת שכל אוהדי בוסטון והג"מ שלהם ילכו לישון על האף ל-3 שנים הקרובות.
בוסטון יכולה לתת הכי הרבה נכסים מבלי לפגוע באמת בעתיד הקרוב והרחוק של הקבוצה, גם אם זו השאלה לשנה, ואם לברון יראה כי טוב, אולי אפילו לשנים קדימה.
שורה תחתונה:
אופציה א': קליבלנד עושה מחירת חיסול, קיירי נשאר, לברון הולך. הפנים של קליבלנד לעתיד, עם התבססות על קיירי, עם שפיות כלכלית כמו שגילברט אוהב.
אופציה ב': קיירי הולך, לברון נשאר. בסיטואציה כזו קשה לראות את קליבלנד יוצאת חזקה יותר מהאוף סיזן מאשר איך שהחתחילה אותה.
אופציה ג': מכירת חיסול רבתי סטייל בוסטון של השלישייה הגדולה. העפת חוזים וניקוי אורוות תוך בנייה מחדש אך עם נכסים יפים להתחיל מהם. גם במצב כזה בוסטון יכולה להציע הכי הרבה על לברון.
אופציה ד': לברון לוקח את קיירי לשיחה ועושה לו ווייד. אומר לו "המפתחות שלך". זו הקבוצה שלך ואני כאן כדי לעזור. סבירות שזה יקרה: 0-1%

יונתן .S.
יונתן .S.
22 ביולי 2017 21:51
Reply to  יונתן .S.

וואו אפלטון. אתה יודע שזה לא יקרה…חוץ מזה, אני אישית הייתי שמח לראות אותו בקבוצה, אבל הוא מביא איתו הרבה דרמה וההנהלה בבוסטון לא אוהבת זאת. לצד זה, גם מדובר כאן בהימור, כי הוא עלול לעזוב בקיץ. וכמובן כמובן חשוב לי לציין שלטעמי מעבר שלו לבוסטון מאוד מוריד ממנו. זאת לטעמי היריבה המזרחית הכי בולטת שהייתה לו במהלך הקריירה.
ולצד זה, אני לא רואה את הקאבס מחזקים את הסלטיקס. ואין להם כמעט מה לתת עבורו, אלא אם זה הורפורד בפנים ואני לא רואה אותם מסכימים לכך.

אפלטון
אפלטון
22 ביולי 2017 22:14
Reply to  יונתן .S.

קודם כל אני לא יודע כלום. אם קליבלנד הולכת על הצערה ובנייה מחדש אין שום סיבה שיהיה אכפת לה מחיזוק של בוסטון. בטח שהיא יודעת שלברון הולך שנה הבאה ובלי קיירי הסיכוי שלהם לאליפות השנה שואף לאפס.
עכשיו לגבי בוסטון, שוב התבוסתנות הפחדנית המעצבנת הזאת. יש לך סיכוי להביא את השחקן הטוב בעולם, אתה מביא אותו. גם אם זה רק לשנה. הם יכולים ליצור אלפי טריידים כדי לגרום לזה לקרות. איינג' מחזיק עדיין במיליון בחירות דראפט ואוסף של שחקנים צעירים שיושבים על המדף. אלא אם איינג' הוא אגרן כפייתי, מה שיש לי חשש רציני לגביו.

אפלטון
אפלטון
22 ביולי 2017 22:18
Reply to  יונתן .S.

ומבחינת לברון והתדמית, זה ניצחון. הוא מועבר ולא בורח. הולך לקבוצה עם סיכוי אמיתי שבנוייה חזק לשנים הקרובות ומסורת של ניצחונות שרעבה לאליפות.
הלייקרס זה חלום שאני לא יודע מאיפה הנפיצו. לברון יזכה שם באליפות אולי בגיל 38 כשחקן משלים בסוף הקריירה. אולי.

יונתן .S.
יונתן .S.
22 ביולי 2017 16:29
Reply to  עומר

מעניין עומר. זה לטעמי רק מאשש יותר את זה שהבעיה פה היא לא בהכרח גם לברון. הוא יכול היה לסחוב עוד עונה אחרונה איתו, אם זה כרוך הסיכוי אמיתי לנצח בפיינלס. אך לאור ההתנהלות של הקאבס הקיץ, קיירי לא רוצה לבזבז שנה מהקריירה.

גיא הרשע
גיא הרשע
22 ביולי 2017 16:32
Reply to  יונתן .S.

אם זה נכון –
אז חד משמעית, גילברט קופץ לראש הרשימה לצד דולאן ברשימת בעלי הקבוצות הטמבלים.

יונתן .S.
יונתן .S.
22 ביולי 2017 16:35

ההבדל היחיד הוא שגילברט עכשיו גם לא רוצה לשלם הרבה כנראה.

יונתן .S.
יונתן .S.
22 ביולי 2017 16:34

LeBron James about Kyrie Irving in June:

"You know, no matter if we're teammates for the rest of his career or for the rest of my career, listen, it won't be because we didn't want to play with each other no more."

אסף 2.0
אסף 2.0
22 ביולי 2017 17:15

זו שאלה מעניינת אם לברון הולך "לעשות דוראנט", כלומר למצוא את הדרך הכי קלה לזכות באליפות (זה רק לא יהיה בקבוצה של 73 נצחונות).
או לעשות לעסקיו ולתדמית האינסופית שלו.
אם הוא מעדיף משום מה אליפות – ולברון נמצא במצב של קביעת האלופה הבאה, ביחד איתו – סן אנטוניו ספרז היא הכתובת הראשונה שלו. ואחר כך יוסטון, הקליפרס, אוקלהומה, ומתחת אולי בוסטון, וושינגטון וניו אורלינס. הדרך השניה, לא עוד אליפות אלא הרפתקאות לייקרס שמייקרס, פחות מעניינת, אותי לפחות, מבחינת פתיחת התחרות בליגה.

Caleb
Caleb
22 ביולי 2017 17:29
Reply to  אסף 2.0

לברון כל הקרירה שלו "עושה דורנט". לפחות מ2010. ביחד עם לעשות לתדמית שלו.

אסף 2.0
אסף 2.0
22 ביולי 2017 17:45
Reply to  Caleb

לתדמית – אין שום ספק.
לבחור בקבוצה הכי חזקה שיש, כדי לקטוף אליפות קלה? בספק אם זה קרה, גם לא במיאמי. בטח לא בקליבלנד. שום דבר שמתקרב להליכה לקבוצה שהיתה רחוקה פוזשן אחד מריפיט, עם 73 נצחונות.

Caleb
Caleb
22 ביולי 2017 17:51

לא יודע איך אתה קורא לאחד שמשחק פוקימון גו עם כוכבי הליגה כבר שבע שנים, אבל אני קורא לזה לחפש את הדרך הכי קלה לאליפות. ברור שבמיאמי. בטח שבקליבלנד בה כשהוא אהגיע הוא העיף כל שחקן שלא יכל לתרום באותו רגע לאליפות תמורת אחד שכן.

אסף 2.0
אסף 2.0
22 ביולי 2017 17:57
Reply to  Caleb

אהבתי את פוקימון גו…

Caleb
Caleb
22 ביולי 2017 18:13
Reply to  אסף 2.0

אני פחות. היה צריך לצאת מהבית בשביל זה.

מנחם לס
22 ביולי 2017 19:58
Reply to  Caleb

כאן קוראים לזה עכשיו "מלחמת חימוש ב-NBA"

מנחם לס
22 ביולי 2017 19:56

כותרות הבוקר

Kyrie has had it with Lebron, Cavs

LeBron will not intervene with Irving trade talks

Knicks open to trading Carmelo for Kyrie

Spurs, Heat among teams Irving wants to be traded to

אגדה
אגדה
22 ביולי 2017 20:42
Reply to  מנחם לס

מנחם, הפכו פה את קיירי לרכז ברמה של קסם ג'ונסון האגדי,

מדובר ברכז חצוי שלא הצליח לתת למלך מנוחה של שתיי דקות בגמר האחרון והביא את המישחק האישי שלו רק במישחק אחד.

אגדה
אגדה
22 ביולי 2017 20:42
Reply to  אגדה

*
לפי רמת ההגנה הנמוכה שלו אפשר גם להיסתפק ברכז מוכשר כמו איזאה תומאס.

עומר
עומר
22 ביולי 2017 20:14

בינתיים ישראל מובילה ב 16 על צרפת בחצי גמר. יש שידור חי ביוטיוב בחינם. ישראל משחקת התקפה נהדרת!

אגדה
אגדה
22 ביולי 2017 20:44

תודה לכולם על התגובות!

למרות שלא היתה לי אחריות לעבור אחריי רוב אפויי ההבנה פה.

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
22 ביולי 2017 20:46

לדעתי קיירי טועה בענק. ככוכב ראשי של קבוצה הוא לא יוביל קבוצה לשומקום כי אין לו את המנטאליות והניהול משחק שיש לשחקנים ברמה של לברון וויד דוראנט וכו'. הוא יכול להוביל קבוצה מקסימום לפלייאוף וגם זה בקושי

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
22 ביולי 2017 21:32

אין ספק שהוא טועה בענק.
או שהוא יודע משהו שאנחנו לא יודעים (סביר בהחלט)
הוא צעיר ששוגה באשליות

מלובני
מלובני
22 ביולי 2017 21:40

מה אפשר לצפות מבחור שחושב שכדור הארץ שטוח ולא מעוגל

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
22 ביולי 2017 22:35

את הליגה הזאת מסקרים כמות מטורפת של עיתונאים רעבים שמגיעים לכל בדל מידע שקיים. אם יש משהו שאנחנו לא יודעים אנחנו נדע בקרוב אבל לא נראה לי – זה מרגיש בדיוק אותו סיפור של שאקובי. וקיירי לא בעמדה של קובי גם לא רבע ממנו

דקסטר
דקסטר
22 ביולי 2017 21:47

חבר'ה מה אתם מקשקשים טועה שמטועה. אפילו עשירית ממה שקןרה מאחורי הקלעים אנחנו לא יודעים.
הוא לא רוצה להשתתף במשחקי הדרמה קווין של לברון ומקדים את הקרקס הצפוי.

הוא לא אמר שהוא רוצה להוביל קבוצה לבדו אלא להיות בקבוצה עם תפקיד יותר משמעותי ובעיקר התכוון שלא רוצה להיות ניצב בהצגה של לברון

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
22 ביולי 2017 22:03

וואו מה נסגר פה עם ההסחפויות?

1. אירווינג מעולם לא היה רכז, הוא סוליסט, לא שומר וממש ממש לא מוסר טוב. ה5.6 אסיסטים שלו בעיקר כי יש את לברון על המגרש וחבורת קלעים. מה הוא עשה לפני שלברון הגיע? טינקק. ווסטברוק למשל הביא את אוקלהומה למקום 6 במערב בלי דוראנט (למרות שבשל יותר)
2. איפה כל הבכיינים של דוראנט? מיום ליום זה נהיה יותר ברור שלברון עוזב וכנראה ללייקרס, אבל תהיו בטוחים שהוא לא הולך לאותה קבוצת טנקינג של העונות האחרונות אלא לקבוצה שמתבשלת כבר כמה שנים.
הוא יעשה את מה שהוא עשה כבר פעמיים לפני, אבל לכל הצבועים זה ישמע סביר, רק דוראנט הרס את הליגה.
3. אירווינג לא ישנה מאזנים בליגה, לא משנה לאן יילך. אולי לספארס וגם שם עדיין ייחסרו חלקים כדי לנצח את גולדו סטייט
4. גולדן סטייט אחראיים באופן בלעדי לשיגעון בנבא, שחקנים ומאמנים ובעלים מבינים שחייב לחשוב בגדול וליזום? אחרת מבזבזים את הזמן.

אירווינג לא יכול להנהיג קבוצה.
אתה לא מנהיג קבוצה בזה שתקח את הכדור במשך כח הפוזשן ובסוף תסיים בחדירה או זריקה.
הבסט בט שלו היא קבוצה אחרת עם שחקן לא לברון שלא מושך עד כדי כך תשומת לב.
הוא צריך להעריך ולומר תודה ללברון שהציל אותו משנות טנקינג ובמקום סידר לו 3 גמרים ואליפות.

ועוד משהו – ווייד יהיה השנה בן 36 והוא כבר עכשיו לא כח משמעותי בליגה. כרמלו אנטוני בדרך הבטוחה לשם, אם הוא כבר עכשיו לא שם.

כרגע הליגה מתחלקת בין אלו שבצד הלא נכון של הגבעה – ווייד, כרמלו, וכו', אלה שרק התחילו את הטיפוס בגבעה – טאונס, אינגראם, סימונס, אמביד, בול וכו', ואלה שבין לבין, ומנסים להתחבר בינם לבין עצמם או לאלה שבצד הנכון של הגבעה.

קליבלנד משלמת ביוקר על החוזים המטופשים שלה לתומפסון, סמית וכו, הרבה כמובן בגלל לברון.
מצד שני הם הגיעו ל3 גמרים ואליפות אחת. לא תמיד הכל פשוט.

דקסטר
דקסטר
22 ביולי 2017 22:22

ועוד..
קליבלנד צריכה להגיד תודה על 3 שנים בטופ.
מינסוטה עם כל הכשרון שם לא יגיעו אפילו לחצי מזה.
קיירי צריך להגיד תודה על האליפות.
בארקלי מילר סטוקטון מלון היו מתים לאחת כזו.

מצד שני לכל דבר יש פג תוקף.
אין נכון או לא נכון. אלו החיים

365
365
22 ביולי 2017 22:59

הקלידו את התגובה כאן…

הקרייתי
הקרייתי
23 ביולי 2017 0:53

ראיתי פה כמה תגובות על לברון, ואת האמת שאני מופתע החלק הבסיסי פה שאוהד את ה-NBA.
הבנאדם בורך בכשרון שספק אם יש אותו לבן אנוש נוסף בעולם. היכולת שלו לרוץ בגודל כזה הוא בלתי נתפסת. האיפקט שיש לו על המשחק – לא להרבה שחקנים היו – וזאת רשימה מאוד מכובדת.
הוא שבר את הקללה על קליבלנד, ומופיע באופן היסטורי בגמר שנה אחרי שנה. כל חדירה שלו לסל, מאבק על כדור, ריבאונד, בלוק, אסיסט – נראה לנו מובן מאליו – כי אנחנו התרגלנו ליכולת ההיסטורית שלו.
השחקן שאני מעריץ הוא קובי בראיינט. אבל ללברון ג'יימס יש את הראיית משחק ששחקן שבגובה שלו אסור שתהיה – אחרת זה פשוט שובר את מוסכמות הכדורסל, אז לקרוא לו בתור חבר רע לקבוצה? כל ההייט שלברון מקבל פה ובכללי לא מגיע לו, וזה עצוב שזה קורה, כי אני בספק אם יש מישהו שלא ירצה לראות משחקים שלו עוד 15 שנה כשהוא כבר יהיה זמן רב אחרי הפרישה. כמו שכולם למדו לאהוב את קובי בעונה האחרונה שלו – כך גם צריך להיות עם לברון, אבל לא בעונה האחרונה שלו אלא עכשיו. פשוט להעריך אותו. זה מה שיש לי להגיד להייטרים שלו.

ארווינג – טרייד עם ניו אורלינס נשמע מפתה מאוד. למצוא קבוצה שלישית שמסכימה להולידי זה פקטור משמעותי. קאזינס לקאבס.
בכל אופן זה מראה שמה שדוראנט עשה יזכר כנראה כאחד המהלכים המשפיעים ביותר בהיסטוריה של ה-NBA שלא נעשו על המגרש עצמו.

אהרון שדה
אהרון שדה
23 ביולי 2017 1:35

מנחם טור משובח
…גם אני חושב לקליבלנד בסיטואציה הזו עדיף להשאיר את קיירי גם על חשבון לברון .

Carmel
Carmel
23 ביולי 2017 9:13

למי ששכח הטבעת של קליבלנד רשומה על שמו של קיירי לא פחות מאשר על שמו של לברון, ב 3 שנים האחרונות קיירי הוא הקלאטץ פלייר מספר 1 בליגה !!!!
מבחינת ערך הוא בטוח ב TOP10,

משה פ.
משה פ.
23 ביולי 2017 23:32

האמת, שלא חשבתי על כך, אבל לאחר קריאת הטור נראה לי שהדבר הכי הגיוני זה טרייד על לברון ולהשאיר את קיירי כבסיס לשנים הבאות.

אבל אני רק שאלה – מה בדיוק קבוצות אחרות יכולות לתת תמורת לברון ?

לוותר על סטאר אחד? אין דיל. לברון עצמו שווה שני סטארים.
לוותר על שני סטארים? אז מה עשינו פה, בעידן התקבצות הכוכבים כדי להילחם בסופר-טים ווריורס, לא הגיוני לוותר על שני סטארים.
אולי לתת 23 בחירות דראפט של 12 השנים הבאות?

נראה לי שאף קבוצה לא יכולה לתת ממש משהו שווה ערך ללברון בלי לאבד יותר מדי ממה שכבר יש להם.